Ou aller en Floride ?
-
Georges
- Participant accro

- Possédez-vous une licence de pilote?: Oui
- Marque de l'avion: Schweizer
- Modèle de l'avion: Hughes 300C
- Identification de l'avion: C-GVOZ
Re: Ou aller en Floride ?
Un lunch comme celui que tu as assisté avec Jean-Marc il y à 2 ans je crois.On va nommer Gaston comme animateur.
Un petit effort Théo et tu es avec nous....
- toxedo_2000
- Immortel

- Marque de l'avion: Vivons heureux, vivons cachés
- Modèle de l'avion: Divers objets volants
- Identification de l'avion:
GeorgesGeorges wrote:Lantana Palm beach county airport, C'est juste à coté de chez-nous à La Paloma. C'est aussi l'endroit ou de vieux pilotes comme Toxedo 2000, Jean-Pierre,GLAB et Georges vont se rencontrer le 7 février.A ne pas manquer...
C'est pas le 7, c'est le 9. Je reviens de Marie Galante le 7...
-
Georges
- Participant accro

- Marque de l'avion: Schweizer
- Modèle de l'avion: Hughes 300C
- Identification de l'avion: C-GVOZ
OK Gaston. J'ai vérifié mon agenda et en effet c'est le 9.Çà va donner 2 jours de plus pour que Théo puisse venir....
- toxedo_2000
- Immortel

- Goofy
- Participant occasionnel

- Marque de l'avion: Cessna
- Modèle de l'avion: 172N
Pour les chanceux qui pourraient y être (le 28 février):
Wipaire, Leesburg - Grand Opening Celebration
Wipaire, Leesburg - Grand Opening Celebration
You're Invited!
We are pleased to extend a warm invitation to pilots and aircraft owners to attend the grand opening celebration at Wipaire's service center in Leesburg, Florida. The event will take place on Saturday, February 28th, and will feature a variety of activities for pilots.
Event check-in will start at 8:30 am, with a continental breakfast available. Chuck Wiplinger will kick off the event with a brief address at 9:00 am, and Brittnie Brink, aircraft sales representative, will follow to introduce the new Boss 182. Following Chuck and Brittnie will be our series of Wing's credit eligible seminars covering topics including seaplane operations and task management, float maintenance, safety gear for seaplane pilots, and general flight safety for landplane and seaplane pilots. At 11:30 we will be serving a complimentary catered lunch.
Door prizes for those attending the seminar will include a GoPro Hero4 action camera, a custom Lake & Air seaplane jacket, a $100 Lake & Air pilot shop gift certificate, and three giveaway bags featuring limited-edition 55th anniversary items from Wipaire.
Dale Fehrenbach, Director of Sales and Marketing, commented, "We hope to see a great turnout, and look forward to meeting local pilots and aircraft owners!"
Both fly-in and drive-in visitors are welcome. Fly-in visitors can park on the main ramp in front of the Wipaire hangar. All those who are planning to attend are requested to RSVP above. Schedules are subject to change; attendees are encouraged to arrive in advance of their seminar.
- DeltaMike
- Fondateur

- Marque de l'avion: Cessna
- Modèle de l'avion: 172N
- Identification de l'avion: C-GGHF
Puis, vous n'avez pas pris de photos de cette rencontre ?Georges wrote:OK Gaston. J'ai vérifié mon agenda et en effet c'est le 9.Çà va donner 2 jours de plus pour que Théo puisse venir....
- toxedo_2000
- Immortel

Ben non.. Ça a été annuléDeltaMike wrote:Puis, vous n'avez pas pris de photos de cette rencontre ?Georges wrote:OK Gaston. J'ai vérifié mon agenda et en effet c'est le 9.Çà va donner 2 jours de plus pour que Théo puisse venir....